wtorek, 29 września 2015

Hello Kitty

Kolejny przykład prezentu , tym razem dla pewnej małej wyjątkowej księżniczki, która jest zafascynowana Hello Kitty:)

Szukałam zabawek w sklepie, jednak ten biały kotek powoli zostaje wyparty ze sklepowych półek przez Monster high i inne takie potwory. Postanowiłam więc, że uszyję dla niej podusie- przytulankę , która będzie przypominać Kitty. 

Znalazłam jakiś polarowy materiał i zaczęłam kombinować :)





Obawiałam się, że solenizantka nie rozpozna w tym wytworze swojego ulubionego kotka, ale na szczęście było inaczej. Od razu się baaardzo polubili :)

3 komentarze:

  1. Ale śliczna! Sama bym taką nie pogardziła :)

    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, u Ciebie również jest ciekawie, więc chętnie poobserwuje ;)

      Usuń