poniedziałek, 14 września 2015

K.C - Zaczynamy :)

K.C - to nie tylko kreacja, kreatywność, to też nie COŚ... na K. To po prostu ja ! (inicjały) :) 

Cześć, jestem Kinga, poprowadzę bloga kreatywnego, choć pewnie kapitalnie codziennego - jak ja sama:)

Oprócz tego, że lubię bawić się słowami, których nikt (wraz ze mną) nie rozumie, lubię też czasem porobić coś niekonwencjonalnego. To znaczy... dla niektórych jest to codzienność, balansowanie wokół tej samej czynności. Dla mnie każdy dzień jest inny, nie ma w nim powtarzalności, nawet jeśli robię to samo - robię to inaczej. Mam nadzieję, że coraz lepiej, w końcu ciągle się uczę.
Proszę o wyrozumiałość, której mi tak bardzo brakuje :)

Po co ten blog?
Chciałabym śledzić swoje (ewentualne) postępy :) Zobaczyć, od czego zaczynałam, którędy podążałam i gdzie po drodze zbłądziłam.

Mam nadzieję, że ktoś będzie mi towarzyszył w tej podróży :)

~ K.C

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz