wtorek, 22 września 2015

Kreatywne pomysły na prezent

Uwielbiam robić niespodzianki i prezenty :) W wyborze prezentu staram się zawsze brać pod uwagę zainteresowania osoby obdarowywanej, jej styl, osobowość i aktualne potrzeby :) 
Myślę, że każdy lubi otrzymywać rzeczy, które są zrobione samodzielnie,  tylko z myślą o nas, takie unikatowe, niepowtarzalne :) 

Propozycja nr 1 : Słoikowe świeczniki

 Zawsze zwracam uwagę na opakowanie. Szczególnie kiedy jest ono ładnym szkłem, które planuje jak najszybciej opróżnić, żeby je wykorzystać ponownie :)

Ozdabianie takiego słoika zależy wyłącznie od naszej wyobraźni:) Ja użyłam wysuszonych wcześniej warzyw i owoców, a następnie ozdobiłam kokardką :)



Szkło można wypełnić kolorowymi piaskami, kamyczkami, a także wszystkim tym co posiadamy w kuchni :D Jako zdeklarowany łasuch, najbardziej lubię słoiki obfitości, wypełnione ulubionymi słodyczami :) Może dlatego jednym z moim ulubionych słoików jest ten, który jest wypełniony różnymi rodzajami cukru :D





Propozycja nr 2 : Własna etykieta

Jeśli ktoś ma swój ulubiony trunek, to można go ozdobić wyjątkową etykietą:)

Przyjaciel, którego obdarowałam był wiernym fanem pewnej drużyny piłkarskiej, w dodatku kiedyś żalił mi się, że są  Grześki, Pawełki, Michałki, jest nawet Lech, ale nie ma Marcina. Nie miał nawet kubka ze swoim imieniem.

Stwierdziłam, że kubek z jego imieniem nie byłby taki trudny w realizacji, jednak ja lubię wyzwania:)
Postanowiłam, że na Jego urodziny przygotuje dla niego mini zestaw kibica:)

Zaprojektowałam etykietę (niestety, miała być czarna, a nie fioletowa) , nie zapominając o jego ulubionym klubie i dacie urodzin.



Wymyśliłam opis trunku aby był wiarygodny i zabawny, wkomponowując tam barwy drużyny piłkarskiej i ich głównej siedziby - jako miejsca produkcji.



Aby dopełnić radości , w logo jego ulubionej drużyny piłkarskiej wkomponowałam Jego imię, a następnie zamówiłam kufel, na który nanieśli moje logo :)



Pomysł nr 3 : Miłosny list

Pamiętacie te romantyczne wątki filmowe, w których to znajdowano miłosne listy w butelkach, czy też zakurzonych skrzyniach i pudełkach? Każdy taki list, ma swoją historię i jest wyjątkowy ;)

Taki upominek jest właśnie dla wyjątkowej osoby <3

Oczywiście, mogłabym wysłać sms-a z wierszykiem , który napisałam gdy się poznaliśmy, jednak myślę, że taka forma pozostaje w pamięci na dłużej :)

Uwielbiam szary papier, jako zamiennik do kolorowych torebek, jednak zależało mi na efekcie starego papieru, który przeżył juz nie jedno.
Wykonałam go przez namoczenie w kawie i herbacie- dzięki temu zmienił barwę, a dodatkowo pięknie pachniał ;) dla lepszego efektu trochę go pogniotłam i porozdzielałam tak, aby wszystkie teksty zmieścić na osobnych kartkach:)



Następnie wykonałam stempel z wosku. Niestety nie jest to widoczne na zdjęciu, ale jest to serce z moimi inicjałami (KC), które oznacza też Kocham Cię . Interpretacja dowolna :)

Wykonałam mały, lniany worek, do którego włożyłam jeszcze mały prezencik  i przykryłam kolejnymi papirusami z tekstami. Całość również ozdobiłam stemplem.

Zależało mi na stworzeniu historii z tekstów, które pisałam w taki sposób, aby ładnie się ze sobą komponowały i tworzyły taką jakby mapę - każdy kolejny wyjaśniał więcej, jak w grze podchody:)



Chciałam wykonać składaną skrzynię skarbów, jednak w efekcie wyszło to:/ :P




Niezależnie od tego, jak nam coś nam wychodzi - liczą się szczere chęci:) Osoba obdarowywana na pewno doceni to, że zrobiliśmy coś sami - specjalnie dla niej :)

1 komentarz:

  1. Świetne pomysły! inspirujące i ciekawe :D
    karolinagutowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń